Tuotantomme

Still-kuvat

Galleria

360 Animaatiot

Galleria

360 Videot

Galleria

Sosiaalinen
media

Galleria

Ammattitaitomme, huippuluokan laitteistomme, viimeisimmän teknologian ja kehittyneiden ohjelmistojemme avulla, luomme kansainvälisen tason digitaalisia tuotekuvia, animaatioita ja videoita – tavoitteena tuoda lisäarvoa ja lisätuottoja asiakkaillemme.

VARAA TAPAAMINEN / OTA YHTEYTTÄ

STILL KUVAT

Still-kuvien voimaa on mahdoton sivuuttaa, erityisesti silloin, kun tuotteiden fokus on kristallinkirkas ja tuote taidokkaasti esillä
– kuva ohjaa silmää ja asettaa sen fokuksen keskiöön.

Puhtaat, terävät ja yksityiskohtaiset kuvat tuotteista otetaan omassa studiossamme; katsoja voi lähes kurkottaa ja koskettaa kuvaa, jolloin ostokokemuksesta tulee lähestulkoon aito. Kuviin voidaan myös liittää otoksia, jotka esittelevät tuotteen oikeissa, arkisissa hetkissä – voimme jopa auttaa löytämään sopivan kuvausmallin täydentämään kuvattavia tuotteita. Voimme myös varmistaa, että tuotteet on aseteltu ja stailattu oikein jokaista yksityiskohtaa myöden, etsien parhaat valoratkaisut ja katselukulmat, jotka tuovat esiin tuotteiden parhaat ominaisuudet ja myös esittelevät niitä.

360 ANIMAATIO

360 animaatio tekee verkkosivuista interaktiiviset.
Katsojat voivat pyörittää kuvauskohdetta 360 asteen tuoteanimaatiossa, tarkastellakseen tai zoomatakseen tuotetta kaikista haluamistaan kulmista. 360 tuoteanimaatio lisää tyytyväisyyttä verkko-ostoksissa, antaen vierailijalle mahdollisimman todentuntuisen ostokokemuksen.

Viimeaikaisessa Internet Retail Magazinen teettämässä tutkimuksessa, 360 tuoteanimaatio verkkokauppasivuilla, nosti konversioastetta lähes 13 % kaikilla tuotealueilla.

360 VIDEO

360 Video näyttää enemmän.
360 video kiinnittää huomion, sallien katsojan tutkia kohdetta ruudun ulkopuolelta ja kokea kuvattavan kohteen tarinan eri tavalla jokaisella katsomiskerralla. Video rohkaisee katsojaa tutkimaan. Verrattuna perinteiseen videoon, 360 video mahdollistavaa syvemmän vuorovaikutuksen, pidentää sivuilla käyntien vierailuaikoja ja luo pysyvämmän merkityksen katsojalleen.

SOSIAALINEN MEDIA

Sosiaalisessa mediassa on ruuhkaa, se on paikka, jossa kuvat ovat loistava väline huomion kiinnittämiseen. Kuvallinen viesti sosiaalisessa mediassa lisää kävijöiden sivuille sitoutumista kymmenkertaisesti.

Kiinnittääkseen katsojien huomion, kannattaa käyttää monia erityyppisiä kuvia. Tutkimukset osoittavat, että ihmiset muistavat vain 10 % siitä, mitä he ovat kuulleet 72 tunnin jälkeen. Jos kuitenkin yhdistää kuultuun esitykseen kuvan, ihmiset pystyvät muistamaan 65 % informaatiosta vielä kolmen päivän jälkeenkin.

Kun julkaisee materiaalia useammalla alustalla, on tärkeää pitää visuaalinen identiteetti yhdenmukaisena. Kun katsoja näkee saman tyyppisiä kuvia, värejä ja kuvioita eri alustoilla (esim. Pinterest, Facebook, Instagram), yhdistyvät nämä yhtenäiseksi ilmeeksi – brändiksi.