Tuotantomme
STILL-KUVAT
Still-kuvien voimaa on mahdoton sivuuttaa, erityisesti silloin, kun tuotteiden fokus on kristallinkirkas ja tuote taidokkaasti esillä
– kuva ohjaa silmää ja asettaa sen fokuksen keskiöön.
Puhtaat, terävät ja yksityiskohtaiset kuvat tuotteista otetaan omassa studiossamme; katsoja voi lähes kurkottaa ja koskettaa kuvaa, jolloin ostokokemuksesta tulee lähestulkoon aito. Kuviin voidaan myös liittää otoksia, jotka esittelevät tuotteen oikeissa, arkisissa hetkissä – voimme jopa auttaa löytämään sopivan kuvausmallin täydentämään kuvattavia tuotteita. Voimme myös varmistaa, että tuotteet on aseteltu ja stailattu oikein jokaista yksityiskohtaa myöden etsien parhaat valoratkaisut ja katselukulmat, jotka tuovat esiin tuotteiden parhaat ominaisuudet ja myös esittelevät niitä.
360-TUOTEANIMAATIOT
360-tuoteanimaatio tekee verkkosivuista interaktiiviset.
Katsojat voivat pyörittää kuvauskohdetta 360 asteen tuoteanimaatiossa tarkastellakseen tai zoomatakseen tuotetta kaikista haluamistaan kulmista. 360-tuoteanimaatio lisää tyytyväisyyttä verkko-ostoksissa antaen vierailijalle mahdollisimman todentuntuisen ostokokemuksen.
Viimeaikaisessa Internet Retail Magazinen teettämässä tutkimuksessa 360-tuoteanimaatio verkkokauppasivuilla nosti konversioastetta lähes 13 % kaikilla tuotealueilla.
360-TUOTEVIDEOT
360-tuotevideo näyttää enemmän.
360-tuotevideo kiinnittää huomion, sallien katsojan tutkia kohdetta ruudun ulkopuolelta ja kokea kuvattavan kohteen tarinan eri tavalla jokaisella katsomiskerralla. Video rohkaisee katsojaa tutkimaan. Verrattuna perinteiseen videoon 360-tuotevideo mahdollistaa syvemmän vuorovaikutuksen, pidentää sivuilla käyntien vierailuaikoja ja luo pysyvämmän merkityksen katsojalleen.